Wednesday, January 19, 2011

Award dari Hani

Hari ni pepagi lagi bawa keter sorong pi angkut award kat umah Hani. Buka blog mlm tadi, nampak hani suh pi angkut award kat umah dia. Oleh kerna dah larut malam, terpaksalah tangguh dulu.. takut pula nanti tak pasal2 semua orang terjaga dari tido akibat bunyi kereta sorongku yang ala-ala bunyi jentera korek tanah tu..

Uhuhuhu.. terharu ni dpt award creative blogger... tapikan.. tapikan rasa-rasanya orang yg cipta award ni lagiiiiiiiii kreatip... ;-).. Apapun terima kasihlah pd hani..






:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::

PENCIL
yang besarMenunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM
bergerak tanpa henti Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO
bulat berkelip-kelip jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Untuk maklum balas penerima AWARD ini, ikhlaskan hati untuk membuat entri/posting berkenaan AWARD ini dengan kreatif dan penuh estatik beserta FOWARD kepada 5 orang yang betul - betul layak menerima AWARD ini. anda juga boleh meletakkan AWARD ini di side bar atau dimana - mana yang bersesuaian. tinggalkan comment untuk ucapan manis anda. (minta maap x dan nak buat yg ini.. , x sempat lagi ni nak jln2 tinjau blog org lain yg blm terima lg award ni.. kalo main bg je cam tak best pulak... mana tau ada yg dah dpt award ni dr org lain.. nantikan tak pasal-pasal makcik kena baling dgn selipar jepun pulak kan..  )

No comments:

Post a Comment

Latest Update .. ♥

Related Posts with Thumbnails