Monday, April 18, 2011

Salah "umah" ke???

Semenjak ada dak tecik no.2 ni, aktiviti harian makin bertambah. Nak jalan2 kat "umah" teman-teman pun tak sempat. Kalau yg sempat masuk pun tak sempat nak tinggalkan jejak. Kekadang tu hanya masuk amik resepi je.

Jap tadi sempat jalan-jalan kat blog  yg  dah  pemes. Sebut saja nama tu mesti ramai yg dah tahu. Pastu klik satu link dr entry Mocha Muffin , terkezut jap... aik aku salah masuk "umah" ke ni?... naper gambo pulut doyan makcik ada kat sini... Oh..oooo..

Adeih.. 2-2 dak tecik nangis ler pulak.. kalo ada masa makcik sambung celoteh ni kemudian...

6 comments:

  1. Erk... mintak ampun makcik..... saya google jer haritu.... Nak selitkan gambar dalam entri.... Tak tau pulak itu gambar makcik punyer.... Harap diizinkan....

    ReplyDelete
  2. Waaaaaaaaaa...nasib baik dah ngaku....penat2 jek Mat Gebu promote blog..rupanya gambar curik...ayoyooo....sabaauu je la Yani...mcm2 pesen org nak naikkan blog nih...tau ke tak tau..kita pun xtau nak bgtau...adeeeiii

    ReplyDelete
  3. saya dah backlink kan ke blog akak...:)

    ReplyDelete
  4. Pembawa_Wacana.. wokeh settle.. akak ijinkan gambo tu ;)..

    Kak Ummi.. sib baik dah ngaku.. kalo tak nak sambung membebel lagi ni hahaha..

    ReplyDelete
  5. Yani...saya pun minta maaf yeaa....hmmmm

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah... case closed ^____^

    ReplyDelete

Latest Update .. ♥

Related Posts with Thumbnails