Thursday, July 28, 2011

Sour Cherry Tea

Dah hampir seminggu tuan rumah duk hidang tetamu dengan Calzone, ari ni baru tuan rumah nak hidangkan teh turki. Hehehe baru ler lengkap hidangannya ala-ala Turki gitu. Sour cherry tea.. last stock tea yg my partner bawa balik from Turki.

Sekali pandang tak mcm rupa teh. 
Nampak macam air ceri tapi bila minum baru ada rasa tehnya.


12 comments:

  1. Tak penah rasa pun...mesti sedap kan..:)

    ReplyDelete
  2. sebab cherry tu ek.. warne merah...tak dapat nak bayangkan rasanya. meh kak yani bagi saya segelas ahh

    ReplyDelete
  3. Tea plus cherry mesti best kan kak... Tapi yang sour tu mmg masam ker?

    ReplyDelete
  4. ooooo....tak pernah jumpa pulak ni kat mesia...

    ReplyDelete
  5. cik cek.. sedap jugak

    izah.. rasa dia mcm minum air cherry perisa teh.. bkn teh perisa ceri... rasanya depa kering buah tu jadi teh.. mcm apple tea, depa keringkan buah epal yg dipotong kecik2 jd teh. Bila kita rendam, epal tu jd kembang.

    Cherry tea ni my hb beli yg instant.. so dlm btk serbuk. Kaler dia mmg merah.

    che'iza, kak nor ada rasa masam.. manis2 masam gitu.. emm bolehlah minum. Tp kalau yg lemon tea mmg masam sgt. Tak tahulah macam mn org turki minum.

    ReplyDelete
  6. nak segelasss kak yani....

    ReplyDelete
  7. Tak ponah den minum air gayo tu. Mano dapek?

    ReplyDelete
  8. pertama kali tengok teh ceri mcm ni...ada jugak ek??? sedap tak?

    ReplyDelete
  9. nampak sungguh menyelerakan .. mcm sirap pun ada.. hihihih sedapnya sakuranbo.. sekarang dah abis musim kat japan ni

    ReplyDelete
  10. Mas.. nah amik 2-3 gelas

    Norasikin... turki mari daa

    Nuni.. ada ada ada..

    juwita.. huwaaa windunya kat sakuranbo gari

    ReplyDelete

Latest Update .. ♥

Related Posts with Thumbnails